Jumaat, 22 Julai 2016

~jangan kacau kucing tengah marah~

~seminggu bercuti di kampung saya bawa balik sekali kucing peliharaan saya....saya asingkan dari kucing peliharaan di kampung....bukan apa..takut kucing bergaduh nanti...2 hari lepas raya...kucing kampung tahu ada kucing lain di rumah...dia ajak gaduh...saya cuba halang kucing kampung dari kacau kucing saya...saya tolak dengan kaki...saya tak sangka kucing tue akan cakar kaki saya...salah saya sendiri...orang tua2 cakap...siram dengan air atau tibai dengan penyapu lidi...bukan tolak dengan kaki....akibatnya saya dapat satu suntikan dari nurse...huhuhu...mula2 ingat ok...tapi bila kaki dah mula bengkak dan susah untuk saya bergerak bebas..saya terpaksa pergi ke hospital....mulanya nak pergi klinik tapi memandangkan hari tue sabtu..klinik tutup terpaksalah saya pergi ke hospital....lepas nie saya tak buat lagi macam tue....sakit sangat walaupun tak teruk...

masa kena cakar hari pertama



hari ke-2..selepas pegi hospital

beza kaki kiri dan kanan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan