Isnin, 29 Februari 2016

Ganjaran untuk diri sendiri...



~~selepas hampir sebulan kita bertungkus lumus bekerja...bila tiba hari gaji..mesti ada yang kita nak buat dengan gaji kita kan...beli baju...makan sedap2...melancong...hadiah untuk diri sendiri...selalunya saya akan memanfaatkan gaji saya dengan cara mengenyangkan perut saya...(*_*)...kalau beli barang susah sikit...antara makanan yang dapat saya share di sini...

saya dah lupa nama makanan ini...yang pasti saya nikmatinya di Bandar Baru Nilai, N.9....

air minuman yang boleh membuatkan perut anda buncit...hehehhe


makanan ini saya cuba di Ampang Point...nama kedai dia...Makan Culture...
Makan Culture juga...pilihan kawan saya....
yang ini..baru jer beberapa hari lepas...di Me'nate...Taman Ampang Hilir...





sebelum kita makan steak..kita makan wedges dulu....
pilihan kawan saya...Me'nate

1 ulasan:

  1. Wahhh macam kenal je orang dalam gambar tu. So sweet. Suka dating kat Negeri Sembilan ekk? Untung lah cik abg kan.

    BalasPadam