Rabu, 1 Julai 2015

Percubaan pertama...

~saya sangat suka meminum minuman yang kurang manis n sedikit masam..saya pernah cuba minum air lemon tanpa gula..tekak saya boleh terima cuma kurang rasa sikit..saya pernah rasa air jus lemon di kedai makanan dan yang terbaik saya penah cuba adalah di kedai arab..jus lemon ini baik utk perut kita...bagi yang susah nak buang air besar..mesti dia nak minuman yang masam utk melancarkan penghadamankan... ~~baru2 ini saya telah mencuba cara baru..saya telah melatakkan hirisan lemon ke dalam bekas..diselang dengan sedikit gula..saya guna 1 1/2 biji lemon..sebelum bekas ditutup saya masukkan ais dan diletakkan di luar peti ais...saya tidak mencampur air bersama lemon tadi...biarkan air cair dan lepas itu boleh diminum dan disimpan didalam peti...bila air dah kurang tambahkan ais @ air sahaja...InshaAllah penghadaman anda akan lancar... ~~~selamat mencuba~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan