Khamis, 2 Julai 2015

Senaman Di Awal Pagi..

~bila bangun dari tido selalu nyer apa yang kita buat dulu..sebelum mandi..dulu saya bila bangun tido jer saya terus masuk bilik air n mandi..lepas itu solat subuh...sekarang, bila bangun jer saya terus buat beberapa senaman..saya buat dalam 50 kali..kalau rajin sikit saya akan buat sampai 100..bila dah puas hati baru saya pegi mandi nsolat subuh...kesan daripada senaman di awal pagi..perut saya sudah tidak buncit..sebelum ini orang pernah tegur pasal perut buncit saya...rasa malu ada juga..saya ada juga bersenam tapi tak menentu n masa tak sesuai... ~~rasanya bila dilakukan awal pagi..perut kita ada reaksi sikit kot...saya ada juga cuba senaman lain yang saya ikut dalam video...saya sertakan disini.... ~~~semoga kita mendapat perut yang kempis....hehehhe..chaiyokkk to me....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan